بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 16:36 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار USB Disk Security v6.3.0.30

نرم افزار USB Disk Security ابزاری قدرتمند برای حفاظت از حافظه های جانبی مختلف مانند USB drive ،USB mass storage device ،flash disk ،flash memory card ،ipod ،removable storage media و … می باشد. این نرم افزار با چک کردن حافظه جانبی و انجام مقایسه ها، در صورت وجود ویروس و برنامه مخرب بر روی حافظه مورد نظر کاربران را مطلع و اقدام به نابودی فایل مورد نظر می کند. این برنامه برای محافظت صد درصدی در برابر برنامه های مخرب و مشکوک از طریق پورت USB از فناوری ابتکاری پیشگیرانه ای استفاده می نماید تا از انتقال و سرایت هرگونه تهدیدی از طریق پورت USB جلوگیری نماید. این نرم افزار محصولی از Zbshareware International می باشد.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 16:25 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار Raise Data Recovery v5.10.1

Raise Data Recovery یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته سیستم می باشد. این نرم افزار در واقع با قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های FAT32 و NTFS قادر است تا تمامی فایلهای حذف شده از روی پارتیشن های سیستم را شناسایی و به سرعت آنها را بازیابی کند. این برنامه قدرتمند قادر است تا در کنار بازیابی اطلاعات سیستم اقدام به بازیابی اطلاعات حذف شده از دیگر سخت افزارهای جانبی مانند فلش مموری، کارت های حافظه نیز کند. این برنامه قابلیت پشتیبانی از ویندوزهای NT4, Windows 2000, XP, Vista, Windows 7 را دارد و مدعی است که تمامی فایلهای شما را بصورت کامل و سالم بازیابی می کند. البته نکته جالب در مورد این برنامه این است که این برنامه جدا از پارتیشن های ویندوز قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های دیگر مانند مکینتاش و دیگر سیستم عامل ها با فرمت های HFS /HFSX and old HFS (Apple Mac OS); Ext2, Ext3, Ext4, XFS, ReiserFS and JFS (Linux); UFS and UFS2 (Unix, BSD, Sun Solaris را نیز دارد.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 16:19 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

دانلود نرم افزار Advanced SystemCare PRO v6.3.0.269

Advanced SystemCare Pro نرم افزاری قدرتمند و بسیار مفید برای بهینه سازی ویندوز است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا کامپیوتر خود را تعمیر و بهینه سازی کنید و همیشه یک ویندوز پایدار و سریع در اختیار داشته باشید، خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر، کرش، فریز و…همگی از اتفاقاتی هستند که در اثر مرور زمان و استفاده طولانی مدت از ویندوز پس از مدتی رخ می دهند که بسیار آزار دهنده هستند بنابراین وجود چنین نرم افزارهایی برای ویندوز یک امر ضروری احساس می شود و شما با بهره گیری از قابلیت ها و ابزارهای این نرم افزار می توانی کلیه نواقص و اشکلات کامپیوتر خود را رفع کنید، یکپارچه سازی هارد دبسک، حذف فایل های جاسوسی، تجزیه و تحلیل محیط امنیتی ویندوز، پاکسازی فایل های بیهوده در کامپیوتر، اسکنر قدرتمند و….از جمله ویژگی های مهم این نرم افزار به شمار می روند.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 16:1 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

دانلود نرم افزار DriverPack Solution v13.0.374

DriverPack Solution نرم افزار بسیار مفیدی است که به منظور کمک در پیدا کردن و نصب اتوماتیک درایورهای هر قطعه سخت افزاری کامپیوتر شما طراحی شده است. شاید متناسب نبودن درایورها با ویندوزهای جدید، گُم شدن درایورها، قدیمی شدن آن ها، یافتن و نصب درایور مورد نظر از میان ده ها پوشه و … باعث شود تا کاربر مشکلات متعددی داشته باشد، بنابراین DriverPack Solution می تواند بهترین راه حل برای برطرف نمودن این قبیل مشکلات باشد که تنها با یک کلیک به صورت خودکار اقدام به شناسایی و بررسی سخت افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر می کند، آخرین نسخه از درایورهای موجود را به صورت اتوماتیک یافته و نصب می کند و آن دسته از درایورهایی هم که به روز نیستند و برای ویندوزتان مشکل به وجود می آورد در یک لیست قرار می دهد. این مجموعه بسیار کامل که شامل اکثر قطعات سخت افزاری است آخرین به روزرسانی از انواع درایورها را در خود جای داده است.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار Glary Utilities PRO v3.8.0.136

Glary Utilities یک مجموعه از ابزارهای سیستم و بهینه سازی می باشد که می تواند به تعمیر، افزایش سرعت، نگهداری و حفاظت از کامپیوتر شما بپردازد. این نرم افزار به شما امکان پاکسازی سیستم از فایل های اضافی رایج مانند ورودی های اشتباه رجیستری و ردپاهای اینترنتی را میدهد. همچنین می توانید به مدیریت و حذف افزونه های مرورگر خود پرداخته، هارد خود را آنالیز کرده کرده و فضای آن را افزایش دهید، فایل های تکراری را یافته و به حذف آن ها بپردازید، حافظه را بهینه سازی کرده، Shortcutهای از کارافتاده را تعمیر یا حذف کنید، به مدیریت نرم افزار های هنگام بالا آمدن ویندوز بپردازید، به حذف کامل نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم بپردازید و قابیلت های بسیار دیگر. برتری این نرم افزار نسبت به برنامه های رقیب، دریافت جوایز متعدد از شرکت های معتبر نرم افزاری می باشد.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 14:57 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار Universal Maps Downloader

نقشه های آنلاین اطلاعات بسیار دقیقی از نقاط مختلف کره زمین در اختیار ما قرار می دهند و استفاده از آنها می توان در موارد مختلف کمک شایانی به ما باشد. کمپانی گوگل، یاهو و مایکروسافت سرویس های خاص خود را برای مشاهده نقشه های مختلف و مشاهده کره زمین را ارائه کرده اند که معروف ترین نمونه آنها Google Maps است. اما برای استفاده از این سرویس ها می توانید بجای استفاده از نرم افزارهای مربوط به هرکدام و یا مراجعه به سایت های مربوطه، از نرم افزار Universal Maps Downloader که متعلق به شرکت SoftOnPc است استفاده نمایید. این نرم افزاربه شما امکان استفاده از همه این سرویس ها را در یک نرم افزار می‌دهد. از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تلفیق چند نقشه و ذخیره آنها به صورت یک نقشه بزرگ BMP اشاره کرد.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 14:39 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

WinZip Pro 17.5 Build 10480 Final | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار WinZip Pro 17.5 Build 10480 Final

WinZip Pro 17.5 Build 10480 Final برنامه مفیدی که با فشرده کردن انواع فایل ها، کار نقل و انتقال فایل ها را بسیار آسان و با صرفه میکند، تقریباً تمام فایل هایی که از طریق اینترنت یه اشتراک گذاشته می شوند به نوعی فشرده می شوند. تا به آسانی قابل دریافت باشد، Winzip با پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج فشرده سازی یکی بهترین هاست، این برنامه قادر به بازگشایی فایل های فشرده به فرمت های (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME. ARJ, LZH, ARC) میباشد. اگرچه با آمدن ویندوز ایکس پی قابلیت بازگشایی فایل های فشرده به فورمت Zip در ویندوز گنجانده شد ولی با نصب این برنامه شما امکانات بسیاری در کار با فایل های فشرده پیدا خواهید کرد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 14:35 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

SoftMaker Office Professional 2012

اگر از مایکروسافت آفیس به دلیل حجم بالایی که از هارددیسک شما اشغال می کند و یا کندی ای که هنگام کار با آن برایتان به ارمغان می آورد ، خسته شده اید کافیست یک بار نرم افزار SoftMaker Office را تجربه کنید . این برنامه که می توان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود برای جایگزینی آن با Microsoft Office دانست با گردآوری کردن تمام بخش های مورد نیاز برای یک نرم افزار آفیس در یک جا می تواند شما را در رسیدن به اهداف خود در زمینه مشاهده و یا ساخت اسناد اداری نظیر پرونده های Word ، Excel ، Power Point و … یاری نماید . این نرم افزاری برای مهاجرت شما از مایکروسافت آفیس تمامی چاره ها را اندیشیده است که پشتیبانی کامل از پرونده های ساخته شده توسط ورژن های مختلف این برنامه نظیر ۲۰۰۳ ، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ بخشی از آنها می باشد .

این نرم افزار که از ویندوز های اکس پی ، ویستا ، سون و ویندوز سرورهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند با استفاده کم از منابع سیستم می تواند شما را زودتر به اهدافتان برساند .



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 13:53 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

The Uniform Server نرم افزاری شبیه ساز سرورهای اینترنتی جهت استفاده توسعه دهندگان وب برای اجرای نرم افزارهای تحت وب می باشد با این تفاوت که هنگام استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به وجود سرور واقعی نخواهد بود و The Uniform Server با شبیه سازی مجازی سرور نیاز توسعه دهندگان به سرور واقعی را از بین برده و تحت ویندوز به اجرا و تست نرم افزارهای آنها اقدام می نماید. این نرم افزار به آخرین نسخه های Apache2, Perl5, PHP5, MySQL5, phpMyAdmin ارتقاء یافته است بنابراین در اجرای برنامه های تحت وب که نیازمند به php و mysql و perl نوشته شده اند و نیاز به اجرا برروی سرورهای apache دارند مشکلی وجود نخواهد داشت. پشتیبانی از ssl server , ftp server و email server نیز باعث می شود اکثر نیازها برطرف شده و تست نرم افزارها به راحتی در حالت های مختلف نیز بررسی گردد. این نرم افزار همانند سرورهای واقعی به ارائه فایل های log و error اقدام میکند و این مسئله باعث عیب یابی راحتتر برنامه های تست شده برروی آنها می شود. باتوجه به بدون نیاز نصب بودن نرم افزار The Uniform Server به راحتی برروی دیگر کامپیوترها و حافظه های usb قابل استفاده می باشد.

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 13:41 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

یکی از مشکلات کاربران یافتن فایل های نصب درایورهای سخت افزاری و به روزرسانی آنها به جدیدترین ورژن ها می باشد. همانطور که میدانید لازم است هر چند وقت یکبار نسبت به آپدیت درایورهای سخت افزاری خود اقدام نمایید. این مسئله مخصوصاً برای افرادی بازیخور هستند بیشتر نمود خواهد داشت. Driver Finder نرم افزاری حرفه ای است که در زمینه پیدا کردن فایل های درایورهای سخت افزار به کاربر کمک میکند. سرورهای این شرکت سازنده این نرم افزار با جستجو ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال بیشترین شانس ممکن را برای یافتن درایورهای سخت افزاری سیستم شما ایجاد خواهند کرد. این نرم افزار با پشتیبانی از قطعات سیستم مانند کارت های صدا و صوت، بلوتوث،دوربین های دیجیتال،موس و کیبرد،کارت های شبکه،پرینترها،دستگاه های متصل شوند با usb،کارت ویدیو و گرافیک، درایور موبایل و تلفن و وب کم ها و… نیاز کاربر در یافتن هرگونه درایور را رفع می کند. این نرم افزار در دو حالت سخت افزارهای متصل و قطع شده به اسکن سیستم می پردازند و با شناسایی کامل ویندوز و قطعات سخت افزاری نسبت به نصب درایورها و یا به روزرسانی آنها اقدام می نماید. نکته جالب این نرم افزار شناسایی قطعاتی است که قبلاً به سیستم متصل شده اند ولی هم اکنون متصل نیستند و بدین ترتیب حتی قابلیت دانلود درایور برای آن قطعات را نیز داراست. قابلیت مهم دیگر نرم افزار توانایی بک آپ و پشتیبان گرفتن از درایورهای نصب شده و رایت آن روی لوح های فشرده یا نگهداری به صورت فایل فشرده می باشد. در طرف مقابل قابلیت ریستور یا بازگردانی فایل های پشتیبان را نیز فراهم است. به این ترتیب نگرانی از جهت از بین رفتن درایورها پس از تعویض ویندوزها از بین خواهد رفت. 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 13:26 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi


Toolwiz Care نرم افزاری شامل چندین ابزار بهینه سازی و رایگان می باشد که برای بهینه سازی سیستم کاربران تهیه شده است. به وسیله گستره وسیعی از ابزارهای موجود در این نرم افزار کاربران میتوانند به پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز خود اقدام نماید. ابزارهایی نظیر بررسی سیستم،پاکسازی سیستم،افزایش سرعت سیستم،تعمیر سیستم،پشتیبانی گیری از سیستم،بهینه سازی استارت آپ سیستم،بهینه سازی ظاهر سیستم و بیش از ۵۰ ابزار دیگر باعث می شوند که کاربر در عین داشتن نرم افزاری رایگان و قدرتمند از دردسرهای کرکینگ و شکستن قفل نرم افزارها و در واقع استفاده غیرقانونی از نرم افزارهای تجاری مشابه معاف شود. نرم افزار دارای طراحی اصولی و حرفه ای است و کاربران حرفه ای و تازه کار به راحتی با ان کنار خواهند آمد. پاکسازی رجیستری ویندوز و پاکسازی سیستم و یافتن فایل های تکراری در کنار دیگر امکانات نامبرده شده میتواند از این نرم افزار رایگان ، ابزاری قدرتمند بسازد.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 13:16 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

راهنمای جستجو : نرم افزار دسکتاپ , ابزار دسکتاپ , زیباسازی دسکتاپ , اسکرین سیور سه بعدی , نرم افزار پویا کردن دسکتاپ , دانلود نرم افزار Watery Desktop 3D , 3D screen saver

——————–

اگر شما هم از محیط ساده و یکنواخت و ایستای محیط دسکتاپ ویندوز خود خسته شده اید ، پیشنهاد میکنم حتما نرم افزار Watery Desktop 3D را دانلود و نصب نمایید . 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 17:33 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

با استفاده از نرم افزار Eusing Maze Lock مي توانيد سيستم عامل ويندوز را همانند اندرويد قفل كنيد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، Eusing Maze Lock نرم افزاری است که به شما در داشتن یک سیستم امن کمک می کند. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید سیستم عامل ویندوز را با شيوه اندرويد قفل كنيد.

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 17:7 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

Sumatra PDF  نرم ‌افزار کوچک و سریعی است که می‌توانید برای خواندن فایل‌های PDF از آن استفاده کنید. این نرم‌افزار به‌‌عنوان جایگزین برای آکروبات ریدرو تمام کارهای آن را انجام می‌دهد، خودش را مطرح کرده و تاکنون مخاطبان زیادی کسب کرده است. سامانترا هر فایل PDF را بدون هیچ مشکلی باز می‌کند و فهرست محتویات آن را در سمت چپ باز می‌کند. شما می‌توانید از طریق منوی Options طرح‌بندی پیش‌فرض و شیوه بزرگ‌نمایی را انتخاب کنید. حتی می‌توانید بخشی از متن را کپی کنید. دکمه Ctrl را نگه دارید و با ماوس بخشی که مد نظرتان است را انتخاب کنید و Ctrl+C را بزنید. اگرچه این نرم‌افزار به کاملی ریدر یا فاکسیت نیست، ولی اگر تنها کاری که می‌کنید خواندن فایل‌های PDF است، به امتحان آن می‌ارزد.



ادامه مطلب ...


 

Convert Calendar برنامه ای است جهت تبدیل تقویم های جهانی به یکدیگر . امکانات افزونی که میتوان از آن نام برد وجود کلیدهای پیمایش برای سوئیچ بین تاریخ ها به منظور راحتی کار و تبدیل تاریخ های دیروز امروز و یا فردا تنها با یک کلیک است .



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

 

Fencesبرنامه ای است که به شما  کمک می کند تا دسکتاپ خود را سازماندهی کنید، و می توانید آیکونهای خود را زمانی که از آنها استفاده نمی کنید پنهان نمایید .  “Fences “A، یک اصطلاح ابداع شده توسط این برنامه و یک گروه نماد را بر روی میز کار شما ایجاد می کند . نرده های افزودنی را روی کامپیوتر خود ببینید .

 


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

 

شرکت مایکروسافت نرم افزار های ویژه ای را برای کاربران خود ارائه می دهد . این قصد معرفی برنامه ای رایگان , کم حجم و کاربردی از شرکت مایکرروسافت را داریم که بسیار کابردی و مفید نیز برای کاربران می باشد . نرم افزار SyncToy در عین سادگی و کم حجم بودن کار جالب و ویژه ای انجام میدهد …. . این برنامه کار همگام سازی فایل ها , پوشه ها و… همچنین اشتراک منابع از دیگر کاربرد های این نرم افزار می باشد . لینک دانلود آخرین نسخه این نرم افزار را در ادامه مطلب می توانید دانلود و نصب نمایید .

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 13:46 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

 

 

سفارشی

به در خواست شما بازدید کنندگان محترم

 

 

منوی جذاب مک را در سیستم خود داشته باشید

شاید همگی نوار ابزار سیستم مک را دیده باشید. شما با کمک نرم افزار RocketDock 1.3.5 میتوانید به راحتی این نوار ابزار را با تمامی آیکون ها و انیمیشن ها و تبدیلات داشته باشید. در ضمن برای شما یک عالمه پوسته جدید هم قرار دادیم.در ضمن این برنامه در ویندوزهای ۲۰۰۰/اکس پی / ویستا به خوبی کار میکند.



ادامه مطلب ...


امروز برای شما دوستان عزیز یک دیکشنری قدرتمند و در عین حال قوی براتون آماده کردم. توی این دیکشنری بیش از ۵۰۰۰۰ لغت انگلیسی و ۸۰۰۰۰ لغت فارسی ذخیره شده است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به داشتن محیط کاملا ساده و آسان اشاره کرد. این دیکشنری را می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 13:40 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi
محصولات 2014 کمپانی کسپراسکای که تازه روانه بازار شد ، با افزایش ویژگی های جدید و قدرتمند آن ، یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های روز دنیا به حساب می آید. در این پست می خواهیم مراحل فعال سازی kaspersky 2014 اینترنت سکوریتی و آنتی ویروس را به طور کامل توضیح دهیم. اگر شما هم روی کامپیوتر خود kaspersky internet security 2014 یا kaspersky antivirus 2014 نصب کرده اید ولی نمی توانید آن را فعال کنید ، این پست را حتما تا آخر بخوانید.
 


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 13:38 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

اگر وبلاگ نویس هستید ، پیشنهاد می کنم این مطلب را تا آخر بخوانید. شاید بالا بودن آمار سایت برای بعضی از وبلاگ نویس ها مهم ترین کار باشد. ولی این کار سخت و دشوار را چگون می توان انجام داد؟ سایت های افزایش آمار رتبه های خوبی به سایتتان نمی دهند. شما از طرق مختلف نیز به نتیجه ای نمی رسید. این بود تا ما این برنامه را به شما معرفی کنیم. این نرم افزار برای اولین بار از این وب دریافت کنید. نرم افزار افزایش آمار سایت ، علاوه بر آمار سایت ، رتبه شما را در گوگل و الکسا افزایش خواهد داد. اگر باور نمی کنید ، پس امتحان بکنید.

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 13:3 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

 

 

نام نرم افزار: Mask My IP

حجم: 5.0 مگابایت

قابلیت های نرم افزار:

انتخاب کشور IP جدید شما

تنظیم کردن خودکار برای تعویض خودکار IP

مخفی کردن IP به صورت موقت برای وب گردی ب امنیت بالا

دارای 72 IP مختلف برای تغییر IP شما

محیطی ساده و کاربر پسند

دارای کرک برای استفاده از تمام IP ها

 

 

 



ادامه مطلب ...


PeaZip 5.0.1 Final نرم افزاری جهت فشرده سازی فایل ها و فولدرها و همچنین باز نمودن آرشیوها در فرمت های مختلف ساخته شده می باشد که قابلیت های بسیار بالایی دارد که می توان به پشتیبانی از دامنه وسیعی از فرمت ها گوناگون...



ادامه مطلب ...


برنامه های بسیار متعددی برای اندروید منتشر شده است، اما تست کردن و راه اندازی آنها حداقل نیازمند یک گوشی نه چندان ارزان قیمت اندرویدی بوده و همین نکته کار را سخت می کند. اما امروز ...




ادامه مطلب ...


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 11:51 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

اینک یک افزونه بنام FoxTab به شما معرفی می کنیم که تب های فایرفاکس را بصورت سه بعدی به شما نشان می دهد.این افزونه تایید شده از بنیاد موزیلا می باشد.

 



ادامه مطلب ...


 

نرم افزار آل نیوز نسخه 1.5 یک نرم افزار کاربردی که میتونید جدید ترین خبرها را از سایت های معتبر فارسی مانند :خبر آنلاین و فارس نیوز و... دریافت و مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


 

.:: نسخه نهایی نرم افزار ویژوال استودیو 2012، قدرتمند ترین نرم افزار برنامه نویسی جهان ::.

نرم‌افزار Visual Studio، نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری Microsoft تولید شده است. تمرکز اصلی این نرم‌افزار از اولین نسخه‌های آن تا کنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویس اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی مستقل، وب‌گاه، برنامه‌های کاربردی وب و یا سرویس‌های وب را که بر روی تعدادی از Platformهای پشتیبانی شده توسط Microsoft .NET Framework (البته برای تمام نسخه‌های بعد از ویژوال استودیو 6) همچنین Platform هایی مانند Microsoft Windows servers and workstations, PocketPC Smartphones و World Wide Web browsers اجرا می‌شوند را براحتی ایجاد نماید. از جمله قابلیت های اضافه شده که در آخرین ویرایش ارائه شده است می توان به Silverlight اشاره کرد که یک Web Application framework بسیار پیشرفته جهت توسعه نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشد.



ادامه مطلب ...


 

نرم افزاری با عملکرد بالا برای ضبط صفحه نمایش است که درست مانند یک دوربین فیلم برداری واقعی عمل می کند. دوربین های واقعی قادرند تا موضوعات بسیار زیادی را در جهان پیرامون و نیز اتفاقات صورت گرفته در صفحه نمایش کامپیوتر را ثبت کنند. اما ZD Soft Screen Recorder تنها قادر است تا اتفاقات رخ داده در صفحه نمایش کامپیوتر را بسیار بهتر از دوربین های فیلم برداری واقعی ثبت کند. زیرا این نرم افزار به صورت شفاف، پیکسل به پیکسل، رنگ ۱۰۰% واقعی، عدم مداخله، بدون لرزش و سر و صدا ضبط می کند.



ادامه مطلب ...


 

 

اگر به دنبال راهى آسانتر براى تایپ و استفاده از کیبورد هستید با دانلود این نرم افزار کیبوردى مجازى را برروى دسکتاپ خود خواهید داشت تا با آن بتوانید براحتى عملیات تایپ و همچنین اجراى دستورها را انجام دهید. این ابزار برروى سیستم هایى که داراى صفحه لمسى هستند کاربرد دارد. شما با لمس صفحه و کیبورد مجازى مى توانید مطالب خود را وارد نمایید. همچنین کپى و انتقال فایل ها را بدون کمک موس انجام دهید. شما مى توانید با دادن دستورالعمل هایى به برنامه اکثر کارها را با کیبورد پیش ببرید. در کل شما با این نرم افزار مى توانید سیستم خود را به راحتى مدیریت کنید.



ادامه مطلب ...


 

ابزاریست بسیار قدرتمند برای ایجاد، ویرایش و استخراج فایل های ایمیج سی دی و دی وی دی. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار فایل های ایمیجی را که به صورت CDو یا DVD هستند را اجرا کنید، ایجاد کنید، ویرایش کنید و محتویات موجود در آنها را استخراج نمایید. حتی با این برنامه می توانید فایلهای ایمیج با فرمت bin را به فرمت iso و یا بلعکس تبدیل نمایید. بعلاوه از این نرم افزار میتوان برای ایجاد فایل ISO از سی دی و دی وی دی و یا هارد دیسک استفاده نمود. این برنامه به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید از اطلاعات مورد نظرتان یک دیسک بوتیبل بسازید. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان تهیه بکاپ از اطلاعات ضروری شما در کامپیوتر اشاره نمود.



ادامه مطلب ...


Ace Translator نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

 

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 10:42 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

Coderstars I Translate نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید.

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 10:40 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylonتنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

 



ادامه مطلب ...


نرم افزاری که پیش روی شما قرار دارد، مجموعه ی نسبتا کاملی از نمونه سوالات امتحانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور در ترم های اخیر می‌باشد که توسط گروه دو قدم جمع آوری گشته و به صورت کاملا رایگان در اختیار دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور قرار داده است. اکثر سوالاتی که درون نرم افزار وجود دارد دارای پاسخ می باشند و دانشجویان گرامی می توانند پاسخ خود را با کلید سوالات بسنجند. برای مشاهده لیست دروسی که داخل این نرم افزارقرار دارد، ادامه مطلب را مشاهده نمایید.



ادامه مطلب ...


دانلود کتاب الکترونیکی نهج البلاغ -Nahj-ol-Balaghe eBook

کتاب ارزشمند نهج البلاغه، شامل مجموعه ای از حکمت ها، نامه ها، و خطبه های حضرت علی (ع) می باشد. مطالب این کتاب گرانقدر توسط سید رضی گردآوری شده است.

در این مطلب می توانید کتاب الکترونیکی (eBook) این کتاب آموزنده را دانلود کنید. این کتاب مشتمل بر 3 قسمت است :

1. خطبه ها

2. نامه ها

3. کلمات قصار

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 16:23 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

Microsoft Office 2013 Professional Plus Preview نسخه آزمایشی و قابل استفاده آفیس ۲۰۱۳ برای استفاده منتشر می باشد. که در این نسخه آفیس نرم افزارهای Word , Excel , Powerpoint و OneNote منتشر شده است. این نسخه نمایشی آفیس در واقع در جهت اهداف ویندوز ۸ جلو می رود. همانطور که میدانید در ویندوز ۸ رابط کاربری لمسی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در آفیس ۲۰۱۳ نیز این مسئله کاملا مشهود است.  مایکروسافت در نسخه جدید آفیس خود تغییرات شگرفی را در پیش گرفته است. نه تنها ظاهر و رابط کاربری این مجموعه نرم افزاری شبیه به ویندوز ۸ شده و در ابزارهای صفحه لمسی همچون تبلت بسیار بهتر عمل خواهد کرد. بلکه این شرکت شیوه شخصی سازی و مدیریت بخش های مختلف آفیس را هم به شکل چشم گیری تغییر داده و به کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن های ویژه ای را در مجموعه آفیس می دهد.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

نرم افزار Photocopier PRO همانند یک دستگاه فتوکپی عمل می کند و می تواند به خوبی سخت افزارهای اسکنر و چاپگر را در قالب یک دستگاه فتوکپی مجازی به کار گیرد کافی است تا کامپیوتر شما دارای یک اسکنر و پرینتر باشد تا این برنامه کار خود را به خوبی انجام دهد. برای کار با برنامه ابتدا صفحه مورد نظر را در اسکنر قرار دهید و برنامه را باز کنید. حال کافی است تا دکمه ی کپی را در برنامه بزنید و چند لحظه صبر کنید تا پرینتر نسخه ی کپی آن را به شما بدهد. همچنین برنامه دارای تنظیمات از پیش تعریف شده برای کاربران آماتور و تنظیمات پیشرفته برای افراد حرفه ای می باشد. البته توسط تنظیم های نرم افزار می توان پاره ای عوامل موثر در چاپ را به صورت دستی نیز تنظیم نمود نظیر روشنایی و تیرگی تصویر، ابعاد کاغذ، محل قرار گرفتن تصویر، مشاهده پیش نمایش Preview  معکوس سازی تصویر و تنظیمات اصلی چاپگر و …. برنامه دارای محیطی بسیار ساده می باشد.



ادامه مطلب ...


Advanced Office Password Recovery Pro همانطور که از نامش مشخص است ، نرم افزار مخصوص بازیابی و شکستن قفل فایل های مجموعه نرم افزارهای آفیس می باشد. مایکروسافت آفیس یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای ساخت شرکت مایکروسافت می باشد به همین دلیل احتمال اینکه در رابطه با پسورد و رمز دار بودن فایل های این نرم افزار به مشکل بربخورید زیاد است. نرم افزار پیشرو میتواند قفل و پسورد فایل های Word, Excel, Access, Outlook, Project, Money, PowerPoint, Visio, Publisher and OneNote که جز نرم افزارهای آفیس محسوب می شود را بازیابی ، حذف و یا جایگزین کند و به این ترتیب میتواند از مشکل رمز دار بودن اینگونه فایل ها رها شوید. این نرم افزار از چندین روش حمله برای از بین بردن پسورد یا محدودیت های اعمال شده روی فایل آفیس بهره می برد و در کمتر از ۱۰ دقیقه در صورت امکان پسورد فایل آفیس را خواهد شکست یا خواهد یافت. لازم به ذکر است این نرم افزار فایل های آفیس ورژن ۲٫۰ تا ورژن ۲۰۱۰ پشتیبانی میکند.

 



ادامه مطلب ...


استفاده از نرم افزار پاورپوینت برای تهیه انواع اسلایدها و ارائه های مربوط به کنفراس ها افزایش یافته است. یکی از مشکلاتی که بعضا کاربران در هنگام استفاده از اسلاید ساخته شده خود مواجه می شوند ، بهم ریختگی های مختلف است که ممکن است گریبان گیر هرکسی شود. برای رفع این مشکل بهترین راه حل تبدیل فایل های پاورپوینت به ویدیو و فیلم می باشد. Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal نرم افزاری مناسب جهت تبدیل فایل های نرم افزار Powerpoint که دارای فرمت هایی نظیر ppt, pptx, pptm, ppsx, pps, ppsm, potx, potm, pot می باشند به ویدیو با فرمت های مختلف نظیر  FLV و  AVI, WMV, MP4 می باشد. مهم ترین نکته در این نرم افزار عدم نیاز به نصب بودن نرم افزار Powerpoint جهت تبدیل می باشد و این مورد کمک شایانی را به کاربر خواهد نمود. این نرم افزار میتواند تبدیل کیفیت را تا سطح HD نیز انجام دهد و از نظر کیفیت فایل خروجی مشکلی نخواهد بود. امکان قرار دادن موزیک برای اسلاید و همچنین ضبط صدا برای اسلایدها و تنظیم آن نیز فراهم است. تبدیل فرمت در Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal با تمامی اشیاء به کار رفته درون اسلاید و بدون هیچگونه تغییری انجام خواهد شد و کاربر میتواند زمان نمایش هر اسلاید را نیز تنظیم کند تا به این ترتیب شخصی سازی نیز انجام شود. به وسیله این نرم افزار ضمنا میتوانید روی اسلاید ساخته شده واترمارک مورد نظر را نیز قرار دهید تا کپی رایت شما نیز رعایت شود. این نرم افزار میتواند تنظیمات شما را ذخیره کند تا در تبدیل های بعدی سریعتر به خواسته خود برسید. نرم افزار با نسخه های مختلف نرم افزار Powerpoint که آخرین نسخه آن ۲۰۱۳ می باشد نیز سازگاری کامل خواهد داشت.



ادامه مطلب ...


Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

|نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین کرک |

|به همراه آموزش نصب قدم به قدم در قالب یک فایل PDF اختصاصی برترین دانلود|



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 52801
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1